Диджеят Robin Schulz пуска първото по рода си музикално видео приложение за песента “Sun Goes Down”
Известният диджей и продуцент пусна първата по рода си 360-градусова музикална видео апликация за своя сингъл “Sun Goes Down”. Иновативното музикално видео дава възможността на всеки зрител да се присъедини към диджея за една луда нощ в Ню Йорк. Всяка повторена гледка предлага нова, персонална гледна точка и разкрива нов аспект от историята.
„Когато режисьорите Nicolas и Rico Chibac представиха за пръв път концепцията за видео приложението на “Sun Goes Down”, аз бях зашеметен – веднага разбрах, че трябва да го направим” казва Schulz. „Невероятно изживяване, което пасва на песента много добре и се надявам всички фенове да го обикнат толкова, колкото аз.”
Bernd Dopp, председател и главен изпълнителен директор на Warner Music Central Europe, коментира: „Развълнувани сме да пуснем първата 360-градусова музикална видео апликация с парчето на Robin „Sun Goes Down“ и сме убедени, че тя ще стане сензация, която ще зарадва музикалните фенове по целия свят.”
Bart Cools – EVP, Global A&R and Marketing, Dance Music, Warner Music Group – добавя: “Точно като музиката на Robin, 360-градусовото видео приложение е увличащо и не познава граници. Това е извънредно иновативен начин да бъде допълнен глобалния успех на „Sun Goes Down“ и сме развълнувани да го покажем на света.”
Nicolas и Rico Chibac от Хамбург създават технологията на приложението и видеото. На двамата им омръзва да използват неподвижна камера за панорамна фотография, така че разработват мобилно съоръжение за камера и специална стойка, за да разширят възможностите си. За заснемането на “Sun Goes Down” Chibacs използват три съоръжения с общо 17 камери, които им позволяват да създадат две различни перспективи – една, от гледната точка на Robin, и една – от тази на феновете.
С участието на красивия глас на младата Jasmine Thompson, мултизлатния сингъл “Sun Goes Down” влиза в iTunes и Shazam на първа позиция. През последните 18 месеца Schulz е получил 40 платинени и 10 златни сертификата за свои записи. Неговият хитов сингъл “Prayer In C” става номер 1 в 17 държави и оглавява iTunes класацията 30 пъти. Той е първият и единствен немски артист, който стига номер 1 в Shazam класациите и е горд собственик на най-успешния немски YouTube канал с 260 милиона преглеждания и нагоре. Дебютният му албум “Prayer” се приземи в топ 10 и Robin бе номиниран за Grammy, както и за три награди Echos през 2015, спечелвайки в категорията “Best National Dance”.