Жалби, свързани с обслужването в Спешната помощ, най-често постъпват в РЗИ-Пазарджик

Най-често жалбите, които се получават в Здравната инспекция в Пазарджик са свързани с обслужването в Центровете за спешна медицинска помощ в областта, каза за Радио „Фокус“ – Пазарджик д-р Фани Петрова, началник на РЗИ-Пазарджик. Повечето от тях са от хора, които са чакали по-продължително време линейки или са недоволни от обслужването в центровете за спешна помощ и в лечебните заведения. „През последните месеци обаче жалбите намаляха, като преди години на месец се получаваха по 3-4 жалби, а сега за последните три месеца не е получена нито една жалба“, уточни д-р Петрова. Тя подчерта също, че работата на Спешните центрове се затруднява много от това, че голяма част от пациентите използват Спешната помощ за амбулаторни прегледи, които са ангажимент на техните лични лекари и по този начин възпрепятстват бързината на обслужването в спешните отделения.

Oborishte.bg

Сподели с приятелиShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedIn