Община Панагюрище обяви подбор за двама експерти

ОБЩИНА   ПАНАГЮРИЩЕ
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за назначаване на служители на трудов договор за следните длъжности:
1. Главен експерт „Образование, младежки дейности, спорт” в отдел „Образование, култура, младежки дейности, спорт, туризъм“ – 1 бройка.

2. Младши експерт „Социални дейности и здравеопазване” в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ – 1 бройка.

І. Кратко описание на длъжностите :

• Организира и контролира дейностите в областта за която отговаря и прилага законови и подзаконови нормативни актове;

• Участва в процеса на събиране на информация, изготвяне на експертни анализи и становища по проекти, програми, планове и отделни проблеми в съответните области на дейност, която обработва и предоставя на по-високи длъжностни нива;

• Изготвя и участва в изпълнението на общински и национални програми, касаещи съответната дейност за която отговаря;

• Участва в процеса на междуинституционално взаимодействие.

ІІ. Минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– за главен експерт  „Образование, младежки дейности, спорт” –  образование висше, ОКС „Бакалавър“ и професионален опит минимум 2 години

– за младши експерт „Социални дейности и здравеопазване” –  образование висше, ОКС „Проф. бакалавър“ и професионален опит не се изисква.

 

ІІІ. Изисквания предвидени в длъжностната характеристика за заемане на длъжността:

Главен експерт  „Образование, младежки дейности, спорт” да познава ЗПУО, ДОС в образованието, ЗМСМА, Закон за младежта и спорта  и др. нормативни и поднормативни актове в системата на образование, спорта  и младежките дейности;

Младши експерт „Социални дейности и здравеопазване” да познава Закона за социално подпомагане,, ППЗСП, ЗИХУ, ЗЗД, ППЗИХУ, ППЗЗД и др. нормативни и поднормативни актове в системата на социалните дейности и здравеопазване;

Личностни умения и компетентности:

– аналитична компетентност, умения за работа в екип, комуникативна и професионална компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента;

– лични качества – инициативност, оперативност, колегиалност, коректност, лоялност към организацията.

– компютърна грамотност – работа с MS оffice, internet, ел. поща.

IV. Начин на провеждане на подбора: допустимост по документи и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:

1. Писмено заявление за кандидатстване, като кандидатът конкретизира за коя позиция кандидатства;

2. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност и допълнителни квалификации;

3. Автобиография (европейски формат);

4. Документ за компютърна грамотност /ако притежава такъв/;

5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на  професионалния опит;

6. Препоръки от предишен работодател /ако притежава такива/.

VІ. Място и срок за подаване на документи :

Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник до 30.06.2017 г. /включително/  – 17.30 ч. на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“13 – Общинска администрация,  ЦАО, партер.

Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите, определени да приемат документите.
След изтичане срока на обявлението комисия проверява съответствието на представените документи с обявените изисквания и провежда интервю с допуснатите кандидати.
За информация: тел. 0357/6-00-58 и сайта на община Панагюрище.

Oborishte.bg

 

Сподели с приятелиShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedIn