Община Панагюрище обяви подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”
О Б Я В Л Е Н И Е
за провеждане на подбор на персонал за „Център за работа с деца на улицата”
за следните длъжности:
Във връзка с изпълнение на проект „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие”, по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.029 „Интегрирани действия за устойчиво градско развитие“, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година и утвърдена от Кмета на община Панагюрище „Процедура за подбор на персонал“, представяме следнотo:
- Ръководител – 1 щатна бройка;
- Медицинска сестра– 1 щатна бройка;
- Социални работници – 2 щатни бройки;
- Възпитател– 1 щатна бройка;
- Сътрудник социална работа в социална услуга– 1 щатна бройка;
- Трудотерапевт – 1 щатна бройка;
- Санитар– 1 щатна бройка.
Персоналът се назначава на трудови договори на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
- Ø Ръководител – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
- Висше образование – завършена образователна степен на висше образование – „бакалавър“/ „магистър“;
- Професионален опит: минимум 1 година в управлението на хора, доказан с документи за трудов, служебен и/или осигурителен стаж;
- Опитът при работа с деца и/или в социалната сфера ще се счита за предимство.
Специфични изисквания: Познаване на нормативната уредба в областта на предоставяне на социални услуги; Добри компютърни умения – Microsoft Word; Microsoft Excel, Internet; Добри комуникативни и организационни умения; Аналитична компетентност; Умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за работа с деца на улицата” (ЦРДУ), при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги в общността;
- Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
- Участва в комисии, анкети и мобилната работа на специалистите;
- Извършва анализ на дейността на ЦРДУ и прави аргументирани предложения за промяна на дейността при възникване на необходимост от такава;
- Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
- Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центъра;
- Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
- Разработва инструкции по здравословни и безопасни условия на труд;
- Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
- Разработва правилници, процедури и правила за дейността на ЦРДУ;
- Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
- Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центъра и на терен;
- Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
- Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на ЦРДУ;
- Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
- Организира и участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ;
- Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
- Медицинска сестра– 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено медицинско образование;
2. Образователно-квалификационна степен – „професионален бакалавър“/ „бакалавър“ или „магистър“.
3. Професионално направление – медицина – мед. сестра, акушерка, мед. фелдшер;
4. Професионален опит – не се изисква.
5. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Следи за здравословното състояние и личната хигиена на детето и се съдейства на родителите/законните представители на детето за осигуряване на подходяща здравна помощ и грижа;
2. Извършва първичен медицински оглед на детето при влизане в услугата;
3. Разработва план за здравни грижи на потребителите;
4. Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането им при необходимост;
5. Съдейства на родителите за избор на личен лекар на детето и/или осъществяване на консултации и прегледи;
6. Поддържа тясна връзка с близките на децата като редовно ги информира за здравословното им състояние;
7. Наблюдава и преценява здравословното състояние на детето и при нужда търси специализирана медицинска помощ;
8. Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в центъра и поддръжката на медицинския шкаф;
9. Проследява антропометричните данни на децата и извършването на имунизациите;
- Участва активно в здравно-възпитателната работа с родителите.
- Разработва и води необходимата документация и отчетност;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Социални работници – 2 щатни бройки
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено висше образование;
2. Образователно-квалификационна степен – „бакалавър”/ „магистър”;
3. Професионален опит – не се изисква;
4. Добро познаване на нормативните актове в социалната сфера;
5. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
2. Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3. Отговаря за изготвянето на специализираната индивидуална оценка с мултидисциплинарния екип от ЦРДУ;
4. Организира изготвянето на индивидуален план за услуги от мултидисциплинарния екип на база на специализираната индивидуална оценка и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5. Координира дейностите на персонала на ЦРДУ при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центъра и екипа за организация и управление на проекта;
6. Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7. Участва в разработването и води необходимата документация и отчетност в услугата;
8. Комплектова документацията и поддържа досиетата на потребителите;
9. Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
10. Участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Възпитател– 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1.Завършено висше образование;
2.Образователно-квалификационна степен – „бакалавър”/ „магистър”;
3. Професионален опит – не се изисква.
4. Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Работи индивидуално и групово с потребители;
- Осъществява педагогическа подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения за усвояване и придобиване на знания по учебния материал от различни образователни дисциплини;
- Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
- Участва в изработването на специализираната индивидуална оценка и индивидуални планове на потребителите на Центъра и в преразглеждането, при необходимост;
- Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за учене на децата;
- Подкрепя децата и съдейства при изграждане на навици за системно полагане на учебен труд и правилно разпределение на часовете за учене и отдих;
- Информира и обсъжда с роднините на потребителите предстоящите дейности и постигнатите резултати на техните деца;
- Участва в разработването и води необходимата документация и отчетност в услугата;
- Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
- Участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ;
- Посредничи във взаимоотношенията с учители и друг персонал в образователни институции и други услуги в общността.
- Сътрудник социална работа в социална услуга– 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено средно образование.
2. Професионален опит – не се изисква.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Подпомага дейността на специализирания песнол в услугата;
2. Съдейства на потребителите при тяхното самообслужване, извършва дейности, подпомагащи задоволяване на потребностите им от организация на свободното време, спомагателни дейности и социално включване;
3. Организира и оказва подкрепа и грижа, обучава децата на адекватни жизнени и социални умения;
4. Участва в разработването и води необходимата документация и отчетност в услугата;
5. Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
6. Участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Трудотерапевт – 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено средно образование.
2. Професионален опит – не се изисква.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Организира индивидуални и групови дейности за трудотерапия;
2. Осигурява индивидуална подкрепа и работи индивидуално и в група по утвърден график за развитие на потенциалните възможности и умения у потребителите на услуги в различни сфери – музика, изобразително изкуство, арттерапия, готварство, хигиена и битов труд и др.;
3. Участва в заседанията на мултидисциплинарния екип за изготвяне на специализираната индивидуална оценка и индивидуалните планове на потребителите;
4. Организира и провежда трудотерапевтична и социализираща дейност с потребителите на услугата в и извън нея, съвместно с останалия персонал; 5. Съвместно със социалния работник, възпитателя и други специалисти организира и провежда отбелязването на национални и лични празници и други културни мероприятия;
6. Съдейства за професионалното ориентиране на децата, участва в мотивацията им за придобиване на професионална подготовка;
7. Участва при организиране на храненето, сервиране на храната и провеждане на битовото обслужване на лицата в ЦРДУ и извън него.
8. Участва в разработването и води необходимата документация и отчетност в услугата;
9. Участва в мобилната работа на екипа от ЦРДУ;
10. Участва в обсъждането, планирането и изпълнението на дейности и мероприятия в ЦРДУ.
- Санитар– 1 щатна бройка
Изисквания за заемане на длъжността:
1. Завършено основно образование;
2. Професионален опит – не се изисква.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1. Поддържа хигиената в ЦРДУ и прилежащите площи;
2. Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това незабавно на Ръководителя на ЦРДУ;
3. Отговаря за хигиената на децата и оказва помощ на потребителите при посещенията им в ЦРДУ;
4. Отговаря за хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователни дейности с децата;
5. Оказва подкрепа и обслужване на децата;
6. Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
7. Участва в мобилната работа на екипа на ЦРДУ.
Начин на провеждане на подбора:
- Обявление;
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания – административно съответствие;
- Интервю с кандидатите, които отговарят на административното съответствие.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
– Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
– Да притежават компютърни умения.
– Умения, опит, нагласи и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
– Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Ø Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
– Копие на документ за завършено образование;
– Копие на документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /ако е приложимо/;
– Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават в Център за административно обслужване, в сградата на Община Панагюрище на адрес: гр. Панагюрище пл. „20-ти април“ № 13 или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Панагюрище.
Едно лице има право едновременно да кандидатства и да участва в подбора за повече от една длъжност, като за всяка от обявените длъжности се оценява отделно и се класира в списъка на оценените кандидати за всяка от обявените длъжности.
Ако един кандидат е одобрен за повече от една позиция, договор с него се сключва за изпълнение на длъжността, за която кандидата заяви желание.
- Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в Център за административно обслужване в сградата на Община Панагюрище на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“ № 13 от 15.07.2022 г. до 25.07.2022 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
ВАЖНО: Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, ще бъдат обявявени на интернет страницата на Община Панагюрище, както и на информационно табло на Общината на 26.07.2022 година. Интервю с допуснатите кандидати ще се проведе на 27.07.2022 година по обявения график.
В 3-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на община Панагюрище.
Телефон за информация: 0357/6 00 61.
Oborishte.bg