
Община Панагюрище обяви процедура за подбор на младши експерт „Финансови дейности”
ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ – ПАНАГЮРИЩЕ
ОБЯВЯВА ПОДБОР за назначаване на служител на трудов договор по чл. 68 , ал.1, т.3 от Кодекса на труда /за заместване на отсъстващ служител/ на длъжността Младши експерт „Финансови дейности” – 1 бройка.
І. Кратко описание на длъжността :
- Осчетоводява първични и вторични документи
- Извършва електронна обработка на счетоводните операции
- Съставя извлечения и справки на аналитичните сметки.
ІІ. Кандидатите следва да отговарят на следните минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
1. Степен на образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – професионален бакалавър;
3. Професионален опит – не се изисква, но наличието на такъв се счита за предимство;
ІІІ. Изисквания предвидени в длъжностната характеристика за заемане на длъжността:
- Да отразява вярно и точно информацията в счетоводните регистри с оглед законосъобразно и целесъобразно изразходване на бюджетните и извънбюджетните средства на Община Панагюрище;
- Личностни умения и компетентности:
– аналитична компетентност, умения за работа в екип, комуникативна и професионална компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, дигитална компетентност;
– лични качества – инициативност, оперативност, лоялност към организацията;
- Компютърна грамотност – работа с MS оffice, специализиран счетоводен софтуер, интернет, ел. поща.
IV. Начин на провеждане на подбора: допустимост по документи и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
- Писмено заявление за кандидатстване ;
- Копия от документи за придобита образователна степен и специалност и допълнителни квалификации;
- Автобиография (европейски формат);
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /ако притежава такива/;
- Документи доказващи компютърни умения /ако притежава такива/;
- Препоръки от предишен работодател /ако притежава такива/.
VІ. Размер на индивидуалната месечна работна заплата: съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
VІІ. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени до 18.03.2022 г. /включително/ – 17.30 ч. на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“13 – Общинска администрация, ЦАО, партер.
Задължително при постъпване на работа се представят оригиналите на документите за сверяване от определения служител.
След изтичане срока на обявлението комисия проверява съответствието на представените документи с обявените изисквания и провежда интервю с допуснатите кандидати.
За информация: тел. 0357/600-58 и сайта на община Панагюрище.
Oborishte.bg