Община Панагюрище обяви процедура за подбор на „Младши експерт“ в отдел „Образование, култура, младежки дейности, спорт, туризъм“ – 3 щатни бройки

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ  ПАНАГЮРИЩЕ

ОБЯВЯВА ПОДБОР

за назначаване на служители на трудов договор за длъжността „Младши експерт“

в отдел „Образование, култура, младежки дейности, спорт, туризъм“ – 3 щатни бройки

І. Кратко описание на функциите по длъжностна характеристика:

  1. Участва в процеса на събиране и систематизиране на информация, необходима за изготвяне на експертни анализи, доклади, отчети и становища по проекти, програми, планове и отделни проблеми в областта на образованието, културата, младежките дейности, спорта и туризма;
  2. Участва в екипи за разработването на стратегии, правилници, наредби, програми, проекти, планове, системи, инструкции, заповеди, проекти за решения на ОбС, вътрешни актове, засягащи съответната област, като събира и систематизира необходимата информация;
  3. Осигурява и контролира условията и организацията на дейностите в предучилищното и училищното образование, културните институции и читалища, спортните бази и спортни клубове, младежки инициативи и др.;
  4. Участва в събирането и обработването на  информация при създаване и поддържане на  публични регистри  по ЗПУО, ЗТ  и други нормативни актове.

ІІ. Кандидатите следва да отговарят на следните минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжностите:

1.  Степен на образование – висше;

2.  Образователно-квалификационна степен – професионален бакалавър;

3.  Област на висше образование – хуманитарни науки, педагогически науки, социални, стопански и правни науки;

4.  Професионален опит – не се изисква;

5.  Изисквания и компетентности: ориентация към резултати, работа в екип, фокус към клиента (вътрешен/външен), комуникативна компетентност, професионална компетентност, аналитична компетентност, дигитална компетентност.

ІІІ. Начин на провеждане на подбора: допустимост по документи и интервю.

IV. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:

  1. Писмено заявление за кандидатстване ;
  2. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност и допълнителни квалификации;
  3. Автобиография (европейски формат);
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на  професионалния опит /ако притежава такива/;
  5. Документи доказващи компютърни умения /ако притежава такива/;
  6. Препоръки от предишен работодател /ако притежава такива/.

V. Нормативни документи за подготовка от кандидатите:

  1. Закон за предучилищното и училищното образование;
  2. Наредба №24 от 10.09.2020 г. за физическата среда и информационното и библиотечното осигуряване на детските градини,  училищата и центровете за подкрепа и личностно развитие;
  3. Наредба №9 от 19.08.2016 г. за институциите в системата на предучилищното и училищното образование;
  4. Закон за народните читалища;
  5. Закон за културното наследство;
  6. Закон за младежта;
  7. Закон за физическото възпитание и спорт;
  8. Закон за туризма;
  9. Закон за администрацията;
  10. Закон за местното самоуправление и местната администрация.

VІ. Размер на индивидуалната месечна работна заплата: съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

VІ. Място и срок за подаване на документи:

Документите следва да бъдат представени до 25.01.2023 г. /включително/  – 17.00 ч. на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“13 – Общинска администрация,  ЦАО, партер.

Задължително при постъпване на работа се представят оригиналите на документите за сверяване от определения служител.

След изтичане срока на обявлението комисия проверява съответствието на представените документи с обявените изисквания и провежда интервю с допуснатите кандидати.

За информация: тел. 0357/6-00-58 и сайта на община Панагюрище.

 

Oborishte.bg

Сподели с приятелиShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedIn