Подбор за длъжностите „Младши експерт“ и „Специалист“ в отдел „Териториално и селищно устройство“ обяви Община Панагюрище
ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПАНАГЮРИЩЕ
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за назначаване на служители на трудов договор за следните длъжности
в отдел „Териториално и селищно устройство“:
- Младши експерт – 1 бр.
- Специалист – 1 бр.
І. Кратко описание на длъжностите:
• Организира и контролира дейностите в областта за която отговаря и прилага законови и подзаконови нормативни актове;
• Участва в процеса на събиране и систематизиране на информация и административно обслужване, изготвяне на анализи и становища по програми, планове и отделни проблеми в съответните области на дейност, която обработва и предоставя на по-високи длъжностни нива; поддържа публични регистри; познава и прилага всички законови и административни актове в областта на устройството на територията и строителството /ЗУТ, наредбите по неговото приложение и законовата уредба имаща отношение към ЗУТ/;
• Изготвя и участва в изпълнението на общински и национални програми, касаещи съответната дейност за която отговаря;
ІІ. Кандидатите следва да отговарят на следните минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжностите:
За длъжността „Младши експерт“
1. Степен на образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – професионален бакалавър ;
3. Професионално направление – „Архитектура, строителство и геодезия;
За длъжността „Специалист“
Степен на образование – средно; притежаващи свидетелство за професионална квалификация в областта на строителството, архитектурата и геодезията.
ІІІ. Начин на провеждане на подбора: допустимост по документи и интервю.
IV. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
- Писмено заявление за кандидатстване;
- Копия от документи за придобита образователна степен и специалност и допълнителни квалификации;
- Автобиография (европейски формат);
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит/ако притежава такива/;
- Документи доказващи познаването на специализирания софтуер за проектиране и чертане /ако притежава такива/;
- Препоръки от предишен работодател /ако притежава такива/.
V. Размер на индивидуалната месечна работна заплата: съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
VІ. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени до 31.01.2022 г. /включително/ – 17.00 ч. на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“13 – Общинска администрация, ЦАО, партер.
Задължително при постъпване на работа се представят оригиналите на документите за сверяване от определения служител.
След изтичане срока на обявлението комисия проверява съответствието на представените документи с обявените изисквания и провежда интервю с допуснатите кандидати.
За информация: тел. 0357/6-00-58 и сайта на община Панагюрище.
Oborishte.bg