Подбор за длъжността „младши експерт“ в отдел „Социални дейности и здравеопазване” обяви Община Панагюрище
ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ – ПАНАГЮРИЩЕ
ОБЯВЯВА ПОДБОР
за назначаване на служител на трудов договор за длъжността младши експерт „Социални дейности и здравеопазване” в отдел „Социални дейности и здравеопазване“ – 1 щатна бройка.
І. Кратко описание на длъжността:
• Организира и контролира дейностите в областта за която отговаря и прилага законови и подзаконови нормативни актове;
• Участва в процеса на събиране на информация, изготвяне на експертни анализи и становища по проекти, програми, планове и отделни проблеми в съответните области на дейност, която обработва и предоставя на по-високи длъжностни нива;
• Изготвя и участва в изпълнението на общински и национални програми, касаещи съответната дейност за която отговаря;
• Участва в процеса на междуинституционално взаимодействие.
ІІ. Минимални и специфични изисквания предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
– образование висше, ОКС „Проф. бакалавър“ и професионален опит – не се изисква.
ІІІ. Изисквания предвидени в длъжностната характеристика за заемане на длъжността:
Младши експерт „Социални дейности и здравеопазване” трябва да познава Закона за социалните услуги, Правилника за прилагане на закона за социалните услуги, Закона за хора с увреждания, Правилника за прилагане на закона за хора с увреждания, Закона за закрила на детето, Правилника за прилагане на закона за закрила на детето, Закона за личната помощ, Наредба № РД-07-7 от 28 юни 2019 година за включване в механизма лична помощ, Наредба за качеството на социалните услуги и др. нормативни и поднормативни актове в системата на социалните дейности и здравеопазване.
Личностни умения и компетентности:
– аналитична компетентност, умения за работа в екип, комуникативна и професионална компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента, дигитална компетентност;
– лични качества – инициативност, оперативност, колегиалност, коректност, лоялност към организацията.
IV. Начин на провеждане на подбора: допустимост по документи и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора:
1. Писмено заявление за кандидатстване;
2. Копия от документи за придобита образователна степен и специалност и допълнителни квалификации;
3. Автобиография (европейски формат);
4. Документ за компютърна грамотност /ако притежава такъв/;
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /ако притежава такива/;
6. Препоръки от предишен работодател /ако притежава такива/.
VІ. Място и срок за подаване на документи :
Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник до 09.06.2023 г. /включително/ – 17.00 ч. на адрес: гр. Панагюрище, пл. „20-ти април“13 – Общинска администрация, ЦАО, партер.
Задължително при постъпване на работа се представят оригиналите на документите за сверяване от определения служител.
След изтичане срока на обявлението комисия проверява съответствието на представените документи с обявените изисквания и провежда интервю с допуснатите кандидати.
За информация: тел. 0357/6-00-58 и сайта на община Панагюрище.
Oborishte.bg