Проведе се официално откриване на програма BASE в Панагюрище

На 12.03.2019 г. в Община Панагюрище се проведе официалното откриване на програма “Бизнес постижения за социално предприемачество” /BASE/, по време на която общо 45 участници ще черпят вдъхновение и опит от успели български предприемачи, за да стартират или доразвият своите бизнеси.

Г-н Николай Минков, изпълнителен директор на Индустриален клъстер Средногорие, г-н Никола Белишки, кмет на ОбщинаПанагюрище, г-жа Ана Финджикова, ръководител отдел „Комуникации“, „Асарел-Медет“ АД и г-жа Десислава Тальокова, изпълнителен директор на Фондация „Америка за България“ оправиха топли приветствени слова към участниците с пожелания за вдъхновение и успех.

Още по-ценно бе присъствието на Мария Цачева участник от първата серия от обучения по програма BASE, която се проведе в с. Мирково,  Грета Вутева и Мирослава Йотова, участнички от втората серия от обучения по програма BASE, която се приведе в гр. Етрополе, които споделиха преките ползи от обучението и вдъхновението за започване на бизнес.

На откриването присъстваха представители на бизнеса, местната власт, бюрото по труда, директори на училищата в района и гости.

След официалното откриване курсът започна с първата лекция с Владислав Симов, управител на фирма „Доместина“. Той сподели на участниците опита си, свързан с възможностите за създаването на собствен бизнес. Увлекателно и вдъхновяващо той разказа са своите идеи и провали, за грешките и възможностите.

„Предприемач е широко понятие и аз го разбирам като човек, който иска да промени нещо“, обобщи Симов, който сподели, че е започнал да се занимава с бизнес още като ученик.

Обучението ще продължи 12 седмици и ще приключи месец юни 2019г. с финално предоставяне на бизнесплановете на участниците.

Програма BASE се осъществява от Сдружение “Индустриален клъстер Средногорие” в партньорство с Фондация “Америка за България” и Посолството на САЩ в България.

 

Oborishte.bg

Сподели с приятелиShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedIn